Ефективні та дієві способи отримання передплатників в instagram дешево
На сьогоднішній день соціальна мережа Instagram є однією з найбільш популярним. Саме там зосереджено максимальну кількість блогерів, журналістів, зірок і інтернет-магазинів.
Ця площадка здатна об’єднати зовсім різних людей з усіх точок світу. Якщо Ви хочете просунути свої продажі, то ця соцмережа саме те.
Але, на жаль, органічні (без реклами і великих вкладень) просування в Instagram працює в дуже рідкісних випадках. Можна сказати, що це практично нереально.
При цьому. Варто підкреслити, що не все так погано. На щастя, зараз є ефективні і дієві способи отримання передплатників в Instagram дешево, якими я користуюся і радять своїм друзям.
Отже, ось деякі з них:
№1. Просування на інших ресурсах
Багато дуже сильно зосереджують свої зусилля в рамках самого Instagram, що забувають про інші джерела трафіку: Pinterest, Facebok, YouTube. Всі ці майданчики реальні для просування, а також не завжди вимагають величезних витрат. Щоб говорити, що це дорого, спочатку спробуйте.
№2. Instagram-марафони
У 2019 році даний метод набрав особливу популярність. Але, тільки не плутаєте його з гивами. Діліться своєю цінною інформацією в прямих ефірах, але обов’язкова умова для проходження марафону – підписка на вас. Таким чином у вас є більше шансів отримати нових передплатників майже задарма.
№4. Взаємовигідна співпраця
Можливо, не для всіх такий варіант піде, але можна спробувати. Обмінюйтеся постами з брендами, компаніями і особистостями, де переважає ваша цільова аудиторія. Важко, времязатратно і безкоштовно.
№5. Створення масок
Це нова механіка залучення. Ви створюєте свою авторську маску і отримуєте передплатників серед тих, хто користується нею. Варто відзначити, що зараз є безліч безкоштовних вебінарів щодо створення масок для сторіс, а крім отримання нових передплатників на масках можна ще додатково заробити.
№6 Висновок топи
Ті, хто кажуть, що хештеги не працюють, ніколи не отримували трафік і передплатників з цих джерел. Так, це не може бути єдиним каналом просування, але чому б не отримати додаткову безкоштовну аудиторію?
Читайте також: