Успіх

5 необхідних навичок найуспішніших менеджерів

Перетворення клієнта в постійного покупця починається з досвіду продажів. Саме продавці задають тон, і щоб перше враження мало значення, вони повинні навчитися працювати ефективно спілкуватися.

Успішні продавці знають, що їм потрібно вдосконалити певні навички, щоб отримати гідний шанувальників досвід. Ось п’ять найбільш важливих навичок успішних менеджерів:

1. Пріоритизація

Всі продавці зайняті. Отже, чому деякі здаються напруженими і дезорганізованими, в той час як іншим вдається зберігати холоднокровність у всьому? Тому що остання група навчилася розставляти пріоритети. Розстановка пріоритетів дозволяє продавцям відокремити те, що дійсно важливо, від завдань, які просто було б приємно вирішувати.

Розстановка пріоритетів – це не просто складання списку справ. Центр стратегії продажів пропонує метод «ABC»: категорія «A» повинна містити проекти, які мають життєво важливе значення для успіху компанії, такі як відправка пропозицій для цільових перспектив. У категорію «B» помістіть такі речі, як наступні заходи, які важливі, але можуть почекати до кінця тижня. Залиште такі завдання, як холодний охоплення, в категорії «С», сигналізуючи про те, що вони мають низький пріоритет. Переміщайтеся по них в алфавітному порядку, переміщаючи завдання вгору по мірі необхідності.

2. Переговори

Будь-то продавці програмного забезпечення або уживаних автомобілів, продавці повинні знати, як вести переговори. Хоча для успішного ведення переговорів потрібне розуміння потреб іншого боку, необхідно використовує профілі особистості для розуміння особистості.

3. Чуйність

Цілі компанії ростуть і падають на основі їх досвіду клієнтів. Продавці повинні бути чуйні не тільки з точки зору часу, але й емоційно. Такі фактори, як швидкість реакції, гнучкість каналів зв’язку, емпатія і позитивність, змушують потенційних клієнтів, працювати з продавцем і, відповідно, з компанією, яку вони представляють.

Будь там, коли їх перспектива готова зробити наступний крок. Комунікаційна платформа «Ping Pilot» пропонує розмовний контент: вставляйте посилання на матеріали, що дозволяють потенційним абонентам дзвонити по телефону, запитуйте зустріч, коли вони будуть готові. Замініть посилання на контент сайту кнопками чату. Розділяйте лінії продажів та обслуговування клієнтів, щоб потенційним покупцям не доводилося запитувати переклад, сидіти в очікуванні і заново пояснювати, щоб зробити покупку.

4. Компетентність і грамотність

Продавці повинні виглядати як компетентні та теплі у своїх письмових повідомленнях. Клієнти не будуть довіряти тому, хто не може зв’язати пропозицію разом, щоб зрозуміти потреби зацікавлених сторін. Навіть помилки в електронній пошті можуть створити відчуття недбалості.

На відміну від деяких навичок з цього списку, навички письма в основному будуються на сольній практиці. Читайте регулярно і моделюйте розмовний, але професійний стиль авторів, якими ви захоплюєтеся. Зосередьтеся на створення емоційного зв’язку.

5. Невербальне спілкування

Мова тіла – велика частина повідомлення, переданого під час розмови про продажі. Те, як продавець тримає себе, може передати занепокоєння і замішання, або це може показати впевненість і легкість.

Навчіться контролювати сигнали, які вони надсилають. Коли говорите, то тримайте на обличчі посмішку, навіть коли все стає напруженим.